[Epitesz-barkacs] felül meleg radiátor

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Dec. 28., K, 15:10:03 CET

Szaniszlo Zsolt írta 28 Dec 2010  0:22 levelében:
> Az emeleten van egy radiátor, mely felül meleg, de alul hideg. ElÑször
> arra gondoltam, hogy levegÑs, de akkor ugyebár pont alul kellene melegnek
> lennie, hiszen ott a víz. Eldugulhatott a "kifolyónál"? Mi lehet a gond?
Kevés az átáramló víz mennyisége. Ettől lassan áramlik és út közben
lehűl.
Ha a szobát így is kifűti, ne foglalkozz vele. Ha nem, nézd meg
(nyisd ki) az alsó szelepet, nincs-e fojtás a visszafolyó ágon.
Ha ez se segít, a többi helyiség radiátorát kell fojtani, vagy
magasabb fokozatra kapcsolni a keringető szivattyút, ha lehet.
A lényeg, hogy több vizet kényszerítsél az emeleti radiátorba.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu