[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 28., K, 19:28:24 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy sokkal korábbi életemben csaposkodtam egy kocsmában,
> és ha valaki hozta a blokkot egy féldeciért, az 50ml járt neki, nem
> 49 és
> nem 48 és nem 47. még ha részeg volt akkor is, és ha attól az utolsó
> ml-től hal meg, akkor haljon meg, de akkor is  az jár neki....

De mivel te se akartál rosszul járni, hogy netán 51, 52 vagy 55ml-t kapjon,
ezért beszereztél egy évszázadokkal később megjelenő labormérleget, amivel mm3
pontossággal lehet ezeket az italokat kimérni. :-)

(Ezzel szemben én mindig azt látom, ma is, nem csak régen, hogy csak fogják azt
a poharat, és szemre beletöltenek valamennyit.)

> most nem az a 10 - 20 - 30 -50 deka gáz  fogja pótolni a hőszigetelési
> hiányomat, és pl. a 30deka gáz hőtermelését akár ki is
> szellőztethetem az ablakon,
> de annak a sorsa az én döntéshozói jogom legyen...

Hát legyen, én nem akarlak semmiről meggyőzni.