[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Dec. 29., Sze, 07:41:36 CET

Zsolt!

2010. december 28., 17:55:09, írta:

> hagyd a csudába nem érdemes ezeknek... hiszen nekik jól van így ahogy van.

Ennél még komolyabb  szemétség  részükről amit a pb palackokkal műveltek,
pedig    már   többször  elmarasztalták  őket.  Emlékeim szerint a 60-as
években még visszavették, aztán arra hivatkozva, hogy sokat ellopnak a
telepeikről    és   utána   velük   vetetik   vissza ,  beszüntették   a
visszavásárlását. Később meg a  töredékéért vették
vissza  (ami  a  legetikátlanabb),  aztán  meg  újra  sehogy.  Mostani
helyzetet nem tudom.

   http://www.fogyasztok.hu/cikk/20080625/pb_gazpalack_leadas_problema

http://www.fogyasztok.hu/cikk/20100304/nem-hasznalt-pb-gazpalackot-forgalmazo-koteles-lesz-atvenni