[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 28., K, 23:22:04 CET

Zsolt wrote:

> hagyd a csudába nem érdemes ezeknek... hiszen nekik jól van így ahogy
> van.
> tudod az egyik filmben láttam-hallottam.
>
> Jézus krisztus ezekért halt meg a kereszten.
> Megérte ?

Nem tudom, most kire és mire mondtad, de ha belegondolsz, máshol sokkal nagyobb
veszteség éri az emberfiát.

Példa: van az internet, korlátlan.
Van a Mágus, és van neki valamennyi ideje.
Napi teszemazt 50 megányi anyagot mozgat. Pedig mozgathatna 50 gigányit is!
Mennyit fizet egyik és másik esetben per mega? Ha nem használja ki, akkor az
ezredrészéért fizet ugyanannyit. Mekkora átverés!

Bármilyen élelmiszerről, áruról van szó, mi a mérce? Súlyra adják, de lehet,
hogy a másik finomabb. Akkor át van verve?
Vegyük már észre, hogy itt 0,1 kiló vs 11 kiló, azaz 1%-ról beszélünk! Nem
tudom, bármikor bárki mit dolgozott, de ilyen pontossággal még gyógyszert se
biztos, hogy adagolnak! Más tészta, hogy ha van rá módja, mindig mindenki a
saját javára téved a "megengedhető" mértékben. Néha fordítva is megesik, akkor
az, aki a másik tévedésével jól járt, kussol, mint szar a fűben, valljuk be
őszintén.

Én megértem, ha valaki kiakad a rendszeres átveréstől, megértem, ha valaki a
nagyvállalat ilyen tevékenysége ellen hatékonyan fel akar lépni, de ezt nem
nyálveréssel kell tenni, hanem a megfelelő hatósághoz kell "interpellálni", hogy
ők odahassanak, hogy a továbbiakban ez ne fordulhasson elő. Tán még meg is
bírságolják őket. Na de az meglepne, ha 1%-ért.

A benzinkútnál ennél sokkal többel vernek át tankoláskor. Most akkor robbantsuk
fel az összes benzinkutat?

Na jó, további kellemes hőzöngést.