[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 29., Sze, 10:34:19 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ma van 3db 11,5 kilós palackom, de inkább cserélgettem 1-2-3naponta,
> mint felhalmozni 10db palackot, aztán a nyakamon maradjon :-(

Szóval fűtesz vele.
Az a meglepő számomra, hogy kiakadsz pár deka hiányon, miközben a lehető
legveszteségesebb módon intézed a fűtésedet. Magad okozod magadnak a legnagyobb
károkat, a gatyád rámegy arra, hogy legyen egy szar közérzetű hely, ahol nem jó
a levegő, ahol fázol állandóan, és ... És hát így már értem, hogy a juhász
nagyot üt botjával a szamár fejére. Tudod, akinek a szamarának :-) földig ér a
lába.

(Külön meghökkentő, hogy sok melót fektettél a klímába, ami lényegesen olcsóbban
adná a fűtési hőt még ilyen hidegben is, aztán udvari vegyestüzelésű kazánt
építettél vagy telepítettél, és még ki tudja, minindent követtél el az elmúlt
időszakban, mire végül a második legdrágább módit használod. Az első ugye a
direkt villany.)

Ha 3 naponként cserélsz palackot, az havi minimum 40ezer Ft. A tél ideje alatt
el fog fogyni a feladatra legalább 120-150eFt, aminek egy részéből már tetemes
hőszigetelés-javítást lehetett volna csinálni. Te nem a gázpalack hiányos
töltése miatt szívsz!