[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Dec. 30., Cs, 12:00:38 CET

jhidvegi!

2010. december 30., 11:18:00, írta:

> Nem bizony, mert amit a konnektorból felvesz, az a helyiségben leadott hőként
> megjelenik. Azért tök gáz, ha ez tényleg így volt, hogy ez a Vágónál átment. Ő
> mégiscsak egy vegyészmérnök. A villamosmérnök fazon nem tiltakozott? Persze
> lehet, hogy ott ez nem lehetséges, a leírt válaszhoz kell tartaniuk magukat.

Ott  az  adásban  nem  tiltakozott,  vagy  kivágták.  Úgy tudom ezek a
műsorok a tv-ben már valójában  felvételről  mentek, sőt állítólag a szerződésben még
egy  olyan  pont is volt, hogy a nyeremény is csak akkor vehető fel, ha
előzőleg   már   leadták   a   műsort,  aki kimarad, annak a zsebe is
üresen marad.
--
Üdvözlettel,
 (G)feri