[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 30., Cs, 12:27:20 CET

(G)feri wrote:

> Ott  az  adásban  nem  tiltakozott,  vagy  kivágták.  Úgy tudom ezek a
> műsorok a tv-ben már valójában  felvételről  mentek, sőt állítólag a
> szerződésben még
> egy  olyan  pont is volt, hogy a nyeremény is csak akkor vehető fel,
> ha
> előzőleg   már   leadták   a   műsort,  aki kimarad, annak a zsebe is
> üresen marad.

Aha. Hát ez érdekes, de nem lep meg. Végülis itt nem egyfajta jövedelemszerzés
és annak törvényes módozatai voltak megcélozva, hanem egyszerűen kvízműsor,
nézettség.... És meg kell hagyni, tudtommal Vágó világszinvonalon vagy afelett
csinálta, tehát az összes ilyen műsor nála volt a legszinvonalasabb.