[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 30., Cs, 12:25:18 CET

(G)feri wrote:

> Azért   a  piacon  mégis  csak  kettőn  áll  a  vásár. Pl. eldönthetem
> helyben,  kinél  vásárolok és mennyiért.Sőt imádok alkudni is, így
> van, hogy utána úgy hiszem én jártam jobban :)

Az alkut leszámítva pb gáznál is lehet dönteni. Utólag, ahogy a piacon is, mert
ha ma átvertek, azt otthon fogod észrevenni, amikor a cuccost felrakod a
mérlegedre.

De pl a gyűlölt multiknál jobb az ábra. Ott helyben, megvétel előtt is fel lehet
rakni, sőt, árellenőrző készülékek is szoktak lenni. Na de ez csak mellékszál.

Ha az összes PB elárusítóhelyen csak csökkent súlyú töltettel lehet palackot
kapni, akkor lehet dönteni, hogy egyáltalán nem kell a palack, vagy egyszerűen
ezt a mértéket elfogadom, beszámolom az árba, illetve lehet menni a nemzetközi
bíróságokig, de ehhez jókora megszállottság kell. Ilyeneknél hangsúlyoznám a
költség-haszon elvet. Az apech is alkalmazza.