[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Dec. 31., P, 12:08:24 CET

hiaba alkudsz, akkor sem jarsz jol.

kollegam meselte, hogy kairoban el akart menni valami nevezetesseghez. a draga
szalloda elott alltak a taxik. odament, felora alatt 100-rol lealkudta 20-ra,
hogy mennyiert viszik el a nevezetesseghez. aztan amikor vissza akart menni, a
nevezetessegnel allo, ugyanolyan felszereltsegu taxikhoz odament, es kezdett
volna alkudni, de leesett az arca, mert a taxis 5-el nyitott.

vajk