[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 30., Cs, 14:56:16 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.30. 14:42:46 +1h-kor írta:

> Én is kerültem ilyen szituba, pl amikor egy aral kútnál a zsiguli 40
> literes,
> nem üres, sőt, horpadt tankjába betankoltak 45 vagy hány litert.

> (Nemtom,
> mi az ábra, de mintha ezek már nem is lennének az országban. Ha így van, nem
> én
> üldöztem el őket. :-) )

a BP felvásárolta őket :-)

tehát a téged megszopató Aral-lal most a BP szineiben fogsz belefutni
( tehát ezután a BP kutakat kell majd elkerülnöd )
AGROIL-K kenőanyagkereskedés (211614)     Vásárosnamény /
Szabolcs-Szatmár-Bereg

http://www.agroil-k.hu

kiskereskedés nagykereskedés

Cégünk 1999-óta van jelen a kenőanyagpiacon. Két a világon piacvezető
olajtársaság BP és a TOTAL hivatalos márka-nagykereskedője vagyunk. Nem árt
tudni, hogy e két cégcsoport tagja: BP (Castrol, Aral) TOTAL (Elf, Fina) mind
megtalálható kínálatunkban.