[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 30., Cs, 15:23:53 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a BP felvásárolta őket :-)
>
> tehát a téged megszopató Aral-lal most a BP szineiben fogsz belefutni
> ( tehát ezután a BP kutakat kell majd elkerülnöd )

Nem biztos, hogy el kell őket kerülnöm, a vezetéstől sokminden függ. Nem csak
ugyanaz a technika, de még ugyanazok a dolgozók is lehetnek tisztességesek. Na
de azóta annyi idő eltelt, hogy szerintem az összes dolgozó lecserélődhetett már
szinte.

Közben a PB-re még egy gondolat: emléxem, írtad, hogy a cseretelepes fiú oda
akarta neked adni a különbséget, valami 40Ft-ot vagy mennyit. Szerinted miért?
Hát nyilván azért, mert nem akart 40Ft-ért tökörészni sem a fogyasztóvédelemmel,
sem a total-lal, se veled. Felmérte, hogy neki így a legolcsóbb.