[Epitesz-barkacs] Fw: PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 30., Cs, 19:54:49 CET

cst wrote:

> a fogyasztóvédelem csak a kiszolgáltatott végfelhasználóval
> foglalkozik

Na igen, mint megkárosítottal, de a másik oldal akármi és akárki lehet.

> 2. § (1) E törvény alkalmazási köre kiterjed....

Azt megértem, ha ilyesmivel szeretsz foglalkozni, ezesetben inkább a mindenféle
perekre való bejárást tudnám javasolni.

Azt viszont nehezebben értem meg, hogy ha keletkezik egy palack gázon a
szóbanforgó kisarányú károd, az okot ad arra, hogy ennyi energiát fordíts - nem
kis önkínzással - a vonatkozó jogszabályok minél szélesebb körének a
feltárására. Gondolom az itt beidézettek sokszorosát kutattad ki. (Én -
mintagadás - ezeket a jogi szövegeket még akkor is rém nehezen olvasom, ha a
saját jól felfogott érdekemből kell átrágnom magam bármelyiken is.)