[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 30., Cs, 19:54:17 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.12.30. 18:48:54 +1h-kor írta:

> Az nem hit vagy bizalom, hanem egy mérés eredménye. A maga felbontásával
> és hibájával együtt. Amúgy utánanéztél már, hogy a totálgáz pluszminusz
> mennyit vállal? Mert ugye te sem várod mikrogramm pontosra a dolgot.
> Milyen pontosra várod? És ha igen, akkor mi alapján?

mutatok egyet, ahol
Hűségprogramban részt vevő cseretelepeken 11,5 kg-os vagy 23 kg-os
PB-gázpalack-töltetet vásárol...
(lásd lejjebb)

hozzá hasonlóan máshol sincs  utána pl. +/- 500g sem, sem más eltérés sem

kerekítési szabály szerint 11,5 -re  maximum 11,451 - 11,55 között lehetne
esetleg
szerintem

ha lenne nyilvánosan meghirdetett pluszminusz, akkor a boltos srác
tudott volna róla

*****************
http://www.flaga.hu/uploads/Jatekszabaly%20reszletes%20FLAGA%20modositas_1.pdf
.
A G o o g l e automatikusan létrehozza a dokumentumok HTML-változatát a web
feltérképezése során.
Page 1
FLAGA LPG ZRt. | Székhely: 8000 Székesfehérvár, Loranger Ipari Telep, Sóstói
út 17-19. | Telephely: 2040 Budaörs, Puskás Tivadar u. 14 |Székesfehérvár tel:
06 22 512 512 | Budaörs tel: 06 23 535 535 | iroda at flaga.hu | www.flaga.hu
|MÓDOSÍTOTT részletes játékszabály FLAGA Hűségprogramhoz – Érvényes 2010.
november 1-tőlFogyasztói promóció a FLAGA LPG Zrt. kiemelt cseretelepein
[...]
 Az a vásárló, aki a Hűségprogram időtartama alatt a Hűségprogramban részt
vevő cseretelepeken 11,5 kg-os vagy 23 kg-os PB-gázpalack-töltetet vásárol,
jogosulttá válik a Hűségprogramban való részvételre. A vásárlónak a 11,5 kg-os
PB-gáz-palack nyakán található zárófóliákat, illetve a 23 kg-os palack
nyakántalálható zárófóliákat vagy plombákat kell összegyűjteni,
[...]