[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 30., Cs, 20:56:16 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> A két felületet között egy változó meredekségű, töréspontos görbe
> szerint változik a hőmérséklet. Az egészet úgy kell kialakítani, hogy
> a harmatponti hőmérséklet olyan helyen legyen, ahova már nem juthat
> el a belső pára.

:-)) Ezt jól megaszontad. :-)
Mindenütt van harmatponti hőmérséklet, a szoba közepén is, a tüdőmben is, meg
kint is, meg a falban is. :-)

Na jó, sejtem, hogy arra céloztál, hogy a réteg egyetlen pontján se legyen a
hőmérséklet kisebb, mint az ott uralkodó harmatponti hőmérséklet - csak nem
sikerült megfogalmazni ezekben a szilveszterhez közeledő időkben. :)

Vagy mégse? :)

Ennek ellenére a tanácsod teljesen jó.