[Epitesz-barkacs] legfutesi belepesi pont

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 31., P, 11:50:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.30. 08:24:08 +1h-kor írta:

> Szerintem az legyen a szempont, hogy ne nagyon hosszú klímacsöveket, és ne
> nagyon hosszú légvezetékeket kelljen használni, sőt, lehetőleg egyáltalán ne
> kelljen légvezetékeket használni.
>
> Nem lehet a jelzett kék helyek közül az ajtó fölött a klíma beltéri egysége?

a lakás belseje felőli ajtó fölé, esetleg a mellette lilával jelzett sarokban
de  a "légáramlatvezetés" kissé izgalmas

> Nagyon hosszú a ház? Ha az ajtó fölé lenne elhelyezve a beltéri, akkor a
> tervezett kültéri-helyszen és eközött milyen hosszú csövezésre lenne
> szükség?
> Tudtommal beszereztél jó sok csövet, szóval nem lenne nagy probléma
> technikailag
> megoldani, nemde?

a lilával kint jelzett helyre tudnám a kültérit elhelyezni
ez rézcsőügyileg (is) lenne a legjobb

> Amúgy a helyiségben akárhol lehetne a beltéri. A levegőt mozgatja, tehát
> lent-fent, a szoba más részén is mindenütt ugyanaz a hőfok lenne. Az
> elhelyezésben inkább az számít, hogy ahol gyakran tartózkodnak, íróasztal,
> ágy,
> egyéb ilyen helyek, azok ne nagyon kerüljenek bele a légáramba, mert az
> akármilyen kicsi is, zavaró lehet. Nálunk pl van egy igen kicsi helyiség két
> ággyal, egy klímával, itt úgy van elhelyezve, hogy egyik ágyra se fújjon
> semmiképpen. Emiatt az egyik ágy fölött van, fölötte átfúj a kis helyiség
> [...]

esetleg a szélmentes terület felett 2,2m magasan egy konzolra lehetne a
beltérit
a plafon alatt lógatni, mert üres falszakasz nincs (az egész fal
könyvespolcos)

szóval nem egy könnyű a szélmentesség

mondjuk az alulról nyitott  " fagerendásság " egy konzol felszerelését
könnyűvé tenné,
csakhát  meggyőzésileg kellene megoldani, meg 10m csövet venni