[Epitesz-barkacs] kollektor es glikol kerdes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Feb. 1., H, 16:05:44 CET

Egyszerű: nem kell a melegvizet meginni.
Kávé, tea, leves mind készüljön a tűzhelyen. Én még a fogmosáshoz is
hidegvizet használok.

Azt, meg hogy defektes a kollektor vízköre úgyis észreveszed a nyomásmérőn.
De én biztos nem csinálnék fagyállós nagynyomású rendszert (problémás
több okból), csakis drain back-et.

Gábor