[Epitesz-barkacs] kamu-back

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 2., K, 16:08:33 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.02. 13:53:18 +1h-kor írta:

> Ki kell kísérletezni, lehet, hogy nem kell ilyesmivel vacakolni. Pl ha jár
> a szivattyú, onnan lehet észrevenni, hogy ezeket a műveleteket meg kell

köszi, a hőszigetelés elkészültéig
az lesz az első kísérlet, hogy feltöltöm a kazánt, befűtök, és a
a fűtés végén amikor már 25celsiusra lemegy a radiátorban a visszatérő
akkor rövidzárom a radiátorokat (hogy a szobát ne hűtse le)

az biztos, hogy a keringetés kell, mert az 1collos bekötőslag
hamarabb befagy (szerintem), mint a kazántest