[Epitesz-barkacs] Idokep PRO Re: kamu-back

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Feb. 3., Sze, 21:51:30 CET

>Ez alkalmas arra, hogy egyes konkrét helyek
>(utcán adott pontok, lejtõk alja-teteje...)
>valamihez mért magasságát meg lehessen
>állapítani? Pont arra lenne jó, hogy ha arra
>járok, utólag lássam a szintkülönbségeket.
>Sajnos a google earth simán 3 méterrel elintéz
>egy akár 20m-es szintkülönbséget. :)

Se a mapeditben se a mapsource-ban nem melyultem
el, konnyen lehet, hogy tobbet tudnak, mint amire rajottem.
A turistautak.hu-rol letoltott terkepen latom a
szintvonalakat, de ha a kurzorral mozgok a
terkepen, nem mutatja az aktualis pont
magassagat, csak a lat es long ertekeket. Tehat
nem tudom hogy lehet megcsinalni, hogy egy adott
utvonalra magassagi gorbet rajzoljon.

>Hol is van ez a mapedit? (Jó, ezt még meg tudom
>találni). Hogy kell használni? Alkalmas arra, amit fent vázoltam?

Most igy hirtelen nem tudom honnan szedtem.
Geocaching.hu, turistautak.hu, gps.info-racio.hu,
itt valahol. Van leiras is mellette, hogy kell
hasznalni. Alapvetoen ez terkepszerkeszto, de en csak nezelodok vele.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu