[Epitesz-barkacs] Idokep PRO Re: kamu-back

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Feb. 3., Sze, 21:58:01 CET

>A mapedit-et nem ismerem, de a turistautak.hu-n
>fent van, hogy a mapsource hogy rakható fel, az
>a megadott útvonalra vertikális profilt is
>rajzol. Bringatúra tervezésénél igencsak hasznos. :)
><http://turistautak.hu/forum.php?action=thread&id=trackeles&message_id=40331>

Nekem a turistautak terkeppel nem rajzol
magassagi profilt, de naviguide-dal,
topoguide-dal igen. Vagyis a turistautak nem
szolgaltat minden ponthoz magassagi adatot, mig
utobbi ketto igen. A gps-bol betoltott track
szinten igen, ahhoz is van magassagi profil.
A szintvonalak adnak infot, de ket szintvonal
kozott nem tudni milyen magasan van a pont.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu