[Epitesz-barkacs] fűtés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 3., Sze, 23:02:07 CET

1. hiaba a szabadalom, az csak a kereskedelmi celu hasznositasra vonatkozik.. otthon magadnak olyan szabadalmakkal vedett dolgot csinalsz, amilyet csak akarsz. csak el nem adhatod, meg masnak nem csinalhatsz olyat.

2. a cuccban magnes is van. a realitaserzekemet ez nagyon  bantja. majdnem minden perpetum mobile kozeli hokuszpokuszban van magnes, es szinte semmilyen kemiai tortenetben nincs magnes...

vajk