[Epitesz-barkacs] legcsonk

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 5., P, 23:13:33 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.05. 22:15:08 +1h-kor írta:

> [...]

max ez a 2db, de kombinált lesz egy utánfutóra :-)  és erre az utánfutósdira
pár évvel ezelőtt még nem gondoltam volna, hogy a  "helyhez kötött műszaki
alkotás"
és a "a talajjal való egybeépítés " helyett a "mobil jellegű" ketyerék
szószólója leszek :-(

> Majd kialakul, melyik válik be, és azt tartja meg.

..vagy a törvényalkotók milyen agyrémeinek mik lesznek a
következményei :-)

> Hogy aztán mikor fog
> működni bármelyik is bárhogy? De ez kinek-kinek a saját problémája, itt
> max segíteni tud bárki valamiben.
>
> Végülis azt kell elfogadni, hogy nagyon különbözően élünk, és ha mindenki
> tudná pontosan, hogy a másik hogy él, mik a problémái..., lehet, hogy

csak a szófoszlányokból lehet összerakni egy képet