[Epitesz-barkacs] legcsonk

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 6., Szo, 00:43:26 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ..vagy a törvényalkotók milyen agyrémeinek mik lesznek a
> következményei :-)

Á, ez ne ettől függjön már! Ha valamelyik működik és jó, azt kell
megtartani. Egyenértékű a kettő, és nem valószínű, hogy mindkettőt
használod egyszerre vagy akár felváltva. Így csak egy ventillátoros
fűsteltávolító rendszert kell csinálnod készre, amit kipróbálsz ezen is,
azon is, és végül azon hagyod, amelyik jobban bevált.

Nekem a vizes módi tűnik kevésbé feltűnőnek.