[Epitesz-barkacs] legcsonk

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 6., Szo, 12:12:10 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az egyik üvöltött, hogy a tüzifa fűrészelése zavarja
>
> akkor csitult le, amikor visszaszóltam, hogy az általa végzett földkábel
> malacperzselés bűzét meg én érzem

Jószomszédság - magyar átok. :-)

> pedig a gázos világ előtt pedig a tüzifa, a németbrikett, tojásbrikett
> és az
> olajkályha volt a legáltalánosabb

Eeegen. Talán a töménysége volt kisebb, vagy akkor nem érdekelt, illetve
beleszülettem. Könnyű megszokni bármiben is a jobbat. :-)

> nagy szélcsendben a földgázos füst is fuldoklást okoz az utcán :-(

Nem hinném. Én már zárt térben égő fűtési lángban is voltam párszor, és
nem büdös. Ha jól ég a láng. Gondolj a főzésre, amikor a konyhában órákig
megy néha akár több láng is.

Persze lehet a környéken pár ócska szerkezet, de az is lehet, hogy csak
van pár fatüzelésű kályha vagy kandalló, vagy valaki szemetet éget, és
érzel valami szokatlan szagot, és rákened önkéntelenül a földgázra.

Persze emléxem egy időszakra, amikor a földgázban lehetett vmi szennyezés,
pl kén, mittudomén mi, amitől volt egy jellegzetes szaga, de mára ez
mintha elmúlt volna. Már jó régóta nem érzek ilyesmit. Pedig most is orosz
gázzal fűtünk. (Mit szólnának ehhez azok az őslények, amiknek a testéből
van az a gáz! Mi az, hogy orosz? Kéremszépen akkoriban még nem voltak sem
oroszok, sem arabok, meg még emberállat se volt... :-) )