[Epitesz-barkacs] legcsonk

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 6., Szo, 11:13:03 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.06. 09:58:36 +1h-kor írta:

> [...]

az egyik üvöltött, hogy a tüzifa fűrészelése zavarja

akkor csitult le, amikor visszaszóltam, hogy az általa végzett földkábel
malacperzselés bűzét meg én érzem

> Ez valóban kérdéses. Fontos lenne, hogy úgy legyen megoldva, hogy ne
> füstöljön, vagy ha igen, akkor az ne arra menjen....
> A nem füstölés begyújtáskor nem nagyon tartható, később meg attól függ,
> hogy milyen hőfokon ég a cucc. A ventillátoros füstkezelés sokat javíthat
> a dolgon hígításilag. Meg a szél. :-)
>
> Én amúgy városias környezetben, de már falusiasban sem tartom valami
> elfogadható megoldásnak a mindenféle eltüzelése módit, de a natúr fa- vagy
> széntüzelést sem. Ha egy-egy olyan helyen megyek át autóval, ahol vmiért

pedig a gázos világ előtt pedig a tüzifa, a németbrikett, tojásbrikett és az
olajkályha
volt a legáltalánosabb

> még nincs gáz, vagy nem az a jellemző fűtési mód, akkor fuldokolni
> szoktam. Egy tanyánál nincs ilyen probléma biztos, de ha már néhányszáz
> vagy néhányezer házban tüzelnek, az jókora helyi szmogot tud csinálni,
> főleg szélcsendben. Teljesen szabályos kéményekkel is.

nagy szélcsendben a földgázos füst is fuldoklást okoz az utcán :-(