[Epitesz-barkacs] szimatszatyor Re: legcsonk

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 7., V, 00:03:39 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bár Józsi (mintha ezt olvastam volna) kávéellenes, de érdekes lehet,
> hogy

Csak két szempontból:
1. nem szeretem a szagát sem, meg az ízét sem,
2. vannak elég szegény országok, amiknek a termőterületein élelmiszer
helyett ezt termesztik.

Különben közelítőleg úgy vagyok vele, mint a cigarettával. Hagyjanak vele
békén. :-)

Hálistennek nem vagyok asztmás. Koffeint volt, hogy direkt fogyasztottam
korábban: tablettával. Amikor nem akartam elaludni vezetés közben. De
amikor nagyon durván ébren kellett maradni, akkor megittam pár redbullt.
Na az nem semmi! Repüléstől a túlsúly miatt nem kellett tartanom.