[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 00:50:27 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.07. 00:07:41 +1h-kor írta:

> Te most komolyan fontolgatod, hogy csinálsz egy házi keszonkamrát?
> Meg lehet csinálni persze, de igen veszélyes a játék. Nem azért, mert hú,
> felrobban, hanem mert ott leszel benne, és valami hiba, nem tudsz kijönni,
> vagy túl gyorsan sikerül kijönni, és nem lesz orvosi segítség...

> Meg hát eleve nincs hozzá szakértelem kéznél.

az előző levélben említettem azt is, hogy milyen betegekhez ( agyvérzés, stb
utáni rehabilitációhoz is ) tehát "tudomány létezik", de eddig olyan orvosra
nem találtam, aki ( neurológus orvosként nem is említette, pedig illene
tudniuk
róla ) legalább alternatívaként említeniük kellett volna

tehát annyi szakértelmem, mint azoknak az orvosoknak, akik ezt fel sem
ajánlották,
annyi szakértelmem lesz (illetve már van)

> Maga a tartály akár készen is rendelkezésre áll: 200 literes bojler :-)
> Tud biztosan vagy 6-8 bart.

csak olyan nagy nyílásút, amin átférnék, olyat kellene találnom :-)