[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 13:18:29 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.07. 12:31:00 +1h-kor írta:

> Azért a dolog kissé bonyolultabb. Én nem értek hozzá, csak hallottam már,
> hogy mélységtől is időtartamtól függően többféle gázösszetételt

szóval az agyvérzésesek túlnyomásos gyógyításának a szakirodalmát
most éjszaka néztem át:

1,5bar jobb mint a 2,5bar  ( ez inkább emberkísérleti tapasztalatuk )
oxigén kontra sűrített levegő  orvosi eredményként állítólag azonos
agyvérzéseseknél 1,5óra/nap ( x perc + 40perc + lassú emelkedés)
20 nap egymás után utána 1hónap szünet utána 20nap merülés

ha lenne rá pénzem, ez 45ezer/merülés ez 900rugó/húsz nap :-(
úgyhogy pár napi merülésből  1,5baros ketyere hamarabb lenne