[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 13:50:36 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.02.07. 11:09:47 +1h-kor írta:

> Pontosan erről van szó, ha tettek embere lenne akkor naponta nem nyitna vagy
> 5 új témát és szórakoztatna mindenkit, hanem hetente 1-et meg is csinálna az
> eddigekből :))))))) Nem sértés volt, csak a tényeket vázoltam :))

:-)

nem vettem sértésnek, de.... a klíma kényszerberuházás volt, 4hónapig
nyögve utána az ára a rokkantnyugdíjból
a bekötőcsövek  1 hónapig nyögve
a töltőgáz tartállyal 1hónapig nyögve

a téli hónapokban vagy kísérletezésre költöm, vagy fűtök

és tavasszal tudom folytatni, ha a "kinyögési hányadot"
valami másra el nem kell költeni....