[Epitesz-barkacs] keszonkamra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 7., V, 17:09:41 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> nem vettem sértésnek, de.... a klíma kényszerberuházás volt, 4hónapig
> nyögve utána az ára a rokkantnyugdíjból
> a bekötőcsövek  1 hónapig nyögve
> a töltőgáz tartállyal 1hónapig nyögve
>
> a téli hónapokban vagy kísérletezésre költöm, vagy fűtök

Kár, hogy így látod, és így sikerült. Akár el is mentem volna segíteni
beüzemelni, amikor megvetted, de hát már késő. Vagy nem? (Most sajna dugig
vagyok melóval, alig győzőm. Rengeteg pénzt takarítottál volna meg a
direkt villanyfűtéshez képest, ha ősszel már működött volna a tök
hagyományos módon, ahogy legyártották. Nem kellett volna hozzá semmit
kísérletezni, csak összerakni, bekapcsolni és örülni.