[Epitesz-barkacs] bojler itt is

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 14:02:35 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.07. 12:57:48 +1h-kor írta:

> Nekem nincs se visszacsapó szelep, se lefújó. Normál üzemben a hőtágulás
> miatti melegvíz visszaáramlás nem okoz gondot, mert ennek olyan kicsi a
> térfogatárama, hogy simán le tud hülni a cső elején, már a bekötésnél.

nálad nem lesz robbanás, de az igazságügyi gépész szagértő
rádfogná, hogy szakszerűtlenül van szerelve

a felrobbanónál meg a visszacsapó szeleppel szakszerű volt,
de a robbanás a "tudatlan user" miatt volt (mert az épületgépész
hivatásrendi szakma bevételeit csökkentette, amikor
nem hívott szerelőt)

ha választhatok, akkor én is lesz..nám a hivatásrendi  ig.ü  szagértőt :-)