[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 14:57:59 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.02.07. 06:31:46 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Keresztkérdés: mi a keszonbetegség? Tudod, hogy lehet bombabiztosan
> olyan szabályzást csinálni, ami azt elkerülve változtatja rajtad a
> nyomást?

a keszonmunkának mélyépítésileg 120 évi tapasztalata van

létezik táblázat (léteznie kell), hogy a melyik nyomásról hány perc alatt
kell "feljönni"

ha pl. hosszú 1,5barról pl. 30perc, akkor én kb. 40perces "feljövést" fogok
beállítani

persze kint is kell egy segítő, és bent is lehessen szabályozni, ha
mást tapasztalok