[Epitesz-barkacs] keszonkamra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 7., V, 17:13:58 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a keszonmunkának mélyépítésileg 120 évi tapasztalata van
>
> létezik táblázat (léteznie kell), hogy a melyik nyomásról hány perc
> alatt
> kell "feljönni"
>
> ha pl. hosszú 1,5barról pl. 30perc, akkor én kb. 40perces "feljövést"
> fogok
> beállítani
>
> persze kint is kell egy segítő, és bent is lehessen szabályozni, ha
> mást tapasztalok

Ez elvileg rendben is lenne, a baj az, hogy ha van valami nemvárt
jelenség, rosszullét..., akkor ki és mit tud művelni? Ha jön a mentő, és
elvisz, lehet, hogy már nem jutsz élve egy profi keszonba orvossal (aki
maga is bent lenne, és ott kezelne).
Én még ezt házilagos próba esetén tök egészséges embernél is kockázatosnak
tartom. Technikailag sem egyszerű, mert kell egy elég tisztességes
légcsere, ami - mivel túlnyomásról van szó - bika kompresszort igényel.
Hirtelen nem számolom ki, mekkorát, de gyanús, hogy nem elég a
hűtőgépkompresszor. :-) Sőt, lehet, hogy egy olyan sem, ami kiszolgál egy
autófényezőt.