[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 17:43:13 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.07. 17:06:50 +1h-kor írta:

> Csak egy magánjellegű kérdés: egyértelmű, hogy amin átestél, az agyvérzés
> volt, és nem infarktus jellegű dolog? Tudtommal nagyon kis különbség van a

túlnyomásos szakterületen a stroke-on átesettek, ami 20% agyvérzéses és
80% vérzés nélküli (ischemias) agyi infarktus, nekem is ez volt

> kettő között megjelenésében, nem könnyű még az orvosok számára sem a
> megkülönböztetés, de egész más a kettő. Amiket a keszonról olvastál, az
> melyikre jó, mire vonatkozik?

nemcsak stroke-osoknak, hanem cukrosoknak (leginkább a lábszárfekélyeseknek)
meg még jónéhány betegségnek

nekem van olyan gyógyszermellékhatás miatti lábszárfekélyem, ami
gyógyszerszedés
befejezése után nem szívódott fel, és így nekem akár két okom is lehetne
a használatára

http://www.baromedical.hu/web/guest/agyverzes

ami nem tetszik, hogy 12emberrel együtt helyeznek nyomás alá, és az egyik
esetleges
rosszulléte miatt a másik 11fő nem az indikációt kapja, vagy az 1
rosszullett embert "nem emelkedtetik" megfelelően a 1,5óra ( 12 x  45ezer Ft )
miatt
hogy a többi ne moroghasson a 45ezréért, az 1,5bar "meg nem kapása" miatt

tehát ha egymagamnak van saját házi kabinom, akkor  pl. 1,5bar helyett
0,8 - 1,0 bat is kaphatnék, tehát "személyre szabott" lehetne

(  Elhízottság, a BMI > 30. A merülés csak a merülési
idő és a mélység korlátozásával lehetséges,
pl. 8–10 méter(nagyobb mélység csak nitrox gázkeverék
használatával )
.