[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 18:40:33 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.07. 17:09:41 +1h-kor írta:

> Kár, hogy így látod, és így sikerült. Akár el is mentem volna segíteni

köszi, majd magánban lelevelezzük
igazából "tettben megnyilvánuló" kézi segítséget csak vég-vég-végszükségben
szoktam kérni.

> beüzemelni, amikor megvetted, de hát már késő. Vagy nem? (Most sajna dugig

be is lett üzemelve, csak egy megszédüléskor belekapaszkodtam, és
a 120 kilómmal csövestöl és tartószerkezetestől kiszakítottam,
gázostól olajostól kifújt, stb.

szóval "egy kissé" át is kell alakítanom, de nem mondtam le róla :-)

> vagyok melóval, alig győzőm. Rengeteg pénzt takarítottál volna meg a
> direkt villanyfűtéshez képest, ha ősszel már működött volna a tök
> hagyományos módon, ahogy legyártották. Nem kellett volna hozzá semmit
> kísérletezni, csak összerakni, bekapcsolni és örülni.

a hagyományoshoz át kellett volna alakítanom a fűteni való szobát is, az udvar
egy részét is,
meg a vízmelegítés lehetőségéről is le kellett volna mondanom (ismerem annyira
önmagamat, hogy ismételten már nagyon nem nyúltam volna hozzá :-(  )