[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 7., V, 19:11:58 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.07. 17:13:58 +1h-kor írta:

> Ez elvileg rendben is lenne, a baj az, hogy ha van valami nemvárt
> jelenség, rosszullét..., akkor ki és mit tud művelni? Ha jön a mentő, és
> elvisz, lehet, hogy már nem jutsz élve egy profi keszonba orvossal (aki

nem akarom az orvostársadalmat bátani, de a keszontémához
magyaroszágon 1 max 2 orvos ért, 1db magyar orvosi keszon van,
az EU-ben van 200db, úgyhogy  érdemben így is megdöglöttem volna,

a második kaszás után 6évvel azért nem jött még a harmadik, mert
a második kaszás után a Pharmindex OGYI gyógyszerCD alapján
én mondtam meg, hogy melyik vegyszereket (és milyen arányban)
vagyok hajlandó beszedni, és ezek "nem egészen azok", mint amitől
a kaszás jöhetett :-(

> maga is bent lenne, és ott kezelne).
> Én még ezt házilagos próba esetén tök egészséges embernél is kockázatosnak
> tartom. Technikailag sem egyszerű, mert kell egy elég tisztességes
> légcsere, ami - mivel túlnyomásról van szó - bika kompresszort igényel.
> Hirtelen nem számolom ki, mekkorát, de gyanús, hogy nem elég a
> hűtőgépkompresszor. :-) Sőt, lehet, hogy egy olyan sem, ami kiszolgál egy
> autófényezőt.

köszi, még nem jutottam el eddig, de nyitott vagyok