[Epitesz-barkacs] orlang nem marad meg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 7., V, 22:08:25 CET

Hofferek Attila wrote:

> Loszart mama, az anyosomnal is ez volt, ott alltam haromnegyed orat,
> nyomtam az orlangot, egett is szepen amig nyomtam. Aztan kijott a gazos,
> visszatekerte nullaig, feltekerte szikra jelig, begyujtotta, tartotta 10
> masodpercig es elkoszont.

Na ez biztos nem így történt. Biztos megállt utána, gondolkodott egy
kicsit, és mondott valami kubaszov nagy összeget. :)

Biztos ugyanaz volt a gond, csak nem a termoelemnél, hanem a gombnál.
Elfordít, kipottyan a kosz, visszafordít, érintkezik.

De itt most úgy látom, nem megúszható a termoelem leszedése.