[Epitesz-barkacs] orlang nem marad meg

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Feb. 8., H, 12:28:46 CET

> Loszart mama, az anyosomnal is ez volt, ott alltam haromnegyed orat,
> nyomtam az orlangot, egett is szepen amig nyomtam. Aztan kijott a
> gazos, visszatekerte nullaig, feltekerte szikra jelig, begyujtotta,
> tartotta 10 masodpercig es elkoszont.

Nálam akkor nem marad meg az őrláng, ha a szűrője eltömődik, mert a
megrövidült láng nem éri el a hőelemet. Van egy kb. centi átmérőjű fémszita,
azon keresztül szívja a levegőt az őrláng fúvókába. Szerencsére az előlapi
lyukon át elérhető és ha megpiszkálom az ujjbegyemmel, rendbejön.

Palasik Sándor