[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 8., H, 11:58:50 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.08. 10:50:06 +1h-kor írta:

> De csak akkor, ha töküres a tartály, tehát vákuum van benne, amúgy elég az
> 1m3. :-)

akkor ez tartható vele, és a levegőfrissítéshez is elegendő, mert  nekem elég
a  80kPa

Elhízottság, a BMI > 30. A merülés csak a merülési idő és a mélység
korlátozásával
lehetséges, kb 8–10 méter , nekem a 8m elég lenne, ehhez a bezsilipelési és
kizsilipelés
könnyen tartható

1bar = 100kPa

10.7. A dolgozó bezsilipeléseihez a nyomás egyenletes növelésével a következő
időket kell biztosítani:
  Bezsilipelés időtartama
  100 kPa többletnyomásig  05 perc

12.5. A kizsilipelést szakaszosan vagy folyamatosan szabad végezni. Szakaszos
kizsilipelés alkalmazásánál két lépcső között a nyomáscsökkentés sebessége nem
lehet több mint 40,7 kPa/perc.
-------

ha a Túlnyomás a munkatérben  100 (kPa) , akkor Túlnyomás alatt tölthető
munkaidő
(bezsilipeléssel együtt) 8óra

 kizsilipelési táblázat

Használandó, ha a túlnyomásban tartózkodás időtartama (T) a bezsilipeléssel
együtt,

deltaT  < 1 óra]  lépésenként 3perc
1 - 2 h                 5
2 - 3                  10
3 - 4                  15
4óránál több            20perc

https://buvarbiztositas.hu/gyongyhalasz-merulesi-szabalyzat.php

9. Sűrítettlevegős merülések
Sűrítettlevegős merülésnél, a búvár normál légköri levegővel alapvetően azonos

összetételű légzőgázt tartalmazó légzőkészülékkel merül.

9.1.1 Kis mélységű merülés
Kis mélységű merülés a legfeljebb 18 méter mélységig végzett merülés.