[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 8., H, 15:36:32 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.08. 14:50:09 +1h-kor írta:

> Szóval emiatt csinálják.
> Miben állhat a javulás? Milyen jelenségeket vagy tüneteket kellene
> mérsékelni a módszerrel?

az angol leírások szerint sűrített normál levegő és Nitrox (oxigénnel dúsított
40% oxigén - 60% nitrogén) nem mutattak szignifikáns eltérést (strokeosoknál)

szóval az 1970-ig visszanyúló adatok, és a kettős vakteszteket kell majd
még elemezni

> Vagy itt mindenképpen a keszon módi a javasolt?

ez az  1,5óra 45ezerFt - os  12emberes keszonos mint egy metrókocsi,
vagy ejtőernyősök  repülőjének belseje

> Igen, ez egy lehetséges megoldás, és elég helytakarékos, mert nem kell
> befelé nyílóra csinálni, és utólag is behelyezhető.
>
> azért mielőtt belefogsz a projektbe, valami halvány tapasztalati tényeket
> össze kéne szedni. Tehát hasonló cipőben járó külföldieket, akiknek

az 50% esély a reális, ennél nagyobb eredményt  a magyar orvoscsoport
sem mer felvállalni,

mondjuk egy lábszárfekély előtti állapotnál is lenne 50%, szóval dupla eselyem

volna

> használt, konkrét emberekkel beszélni... Ahhoz túl nagy meló, hogy talán
> használ, talán nem.

de 20alkalomért 900ezer a "talán használ, talán nem"-ért még drágább
lenne nekem, és orvostudományban 15-20év tapasztalattal most is csak
"emberkísérleti állapotban vannak"