[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 8., H, 15:44:42 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az 50% esély a reális, ennél nagyobb eredményt  a magyar orvoscsoport
> sem mer felvállalni,
>
> de 20alkalomért 900ezer a "talán használ, talán nem"-ért még drágább

Ne az árára koncentrálj, hanem hogy találsz-e konkrét embereket, akik
hasonló diagnózis és betegéletút után megcsinálták valahol külföldön ezt a
kezeléssort, és be tudnak számolni róla, hogy milyen javulást hozott.
Ezután már magadnak is csinálhatsz ilyesmit, ami sok munka lesz, mire
használhatóvá válik. Ezért kell a hiteles infó konkrét emberektől, hogy
nem menjen pocsékba a sok munka. Az anyag nem lesz olyan vészes szerintem.

Sőt, ha kimutatod, hogy ezzel fogyni is lehet, vagy más, jótékony hatása
van pl a 2-es tipusú cukorbetegségre, megcsinálom én itt, és ide járhatsz
ingyen kezelésre. :-)