[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 8., H, 15:55:45 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.08. 15:14:51 +1h-kor írta:

> Abban viszont már nem vagyok biztos, hogy örömmel magamra engedném benne a
> nyomást. :-) Lehet, hogy az első kísérletben így is merüléses módit
> követnék el. Nagy levegő belül (fent kis légtér lehet), csap bent,
> nyomásmérő... és próbálnám érzékelni a jelenséget, hogy mi van, ha 1
> percre mondjuk 2 bart beküldök.

na, ez az amit nem szabadna

úgy kellene tekintened önmagadat, mintha  egy búvár lennél

x perc alatt fokozatosan "merülni" ( azaz pl. 5 perc alatt 1bar - azaz
10méternek megfelelő )
és már közben figyelni a változást ( fülzúgás, fejfájás esetén leállítani a
nyomásnövekedést
és onnan lassan visszaemelkedni 40kPa/perc )

természetesen nyomásmérőt is látni, csappal beleavatkozhatóság
és egy segítő ( "merülőpáros" )