[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 8., H, 23:31:29 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> na, ez az amit nem szabadna
>
> úgy kellene tekintened önmagadat, mintha  egy búvár lennél

Jó, de én most azt a szitut modellezném, amikor a búvár lemerül valami
súly vagy más aktív eszköz segítségével egy lélegzetvétellel 200 méternél
is mélyebbre, és rögtön jön is fel. Az egész megvan 2 perc alatt. 2 bar az
meg csak 20 méter, azt talán egy átlagember is kibírja. Vannak merülések
laikusoknak is pl a hévizi barlangba, az se 5 méter mélyen van, sőt, még
jó meleg is.

Eddig a legmélyebb, ahol jártam, kb 5 méter volt, tóban, magam úsztam le,
toronyról leugorva, az lehet, hogy nem volt 5 méter, mert annyi a medence
mélysége. Oda viszont elég gyorsan lejut az ember, mondjuk
tizedmásodpercek alatt. :-)