[Epitesz-barkacs] GE kompakt?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 11., Cs, 16:18:11 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.02.11. 15:50:21 +1h-kor írta:

> én meg ezt 250ftos trilux vagy mi fene vackot vettem...
> hát nem vagyok vele megelégedve, de azt hiszem nem a minőség hanem maga az
> egész fénycső cucc nekem nem jön be.
>
> várni kell amíg bemelegszik, és csak akkor van rendes fénye.

az E27-es betekerőssel mindig ilyen van (legalábbis amikbe belefutottam)

> míg egy "hagyományos" 60W-os lámpát betekreve sokkal nagyobb vagyis inkább
> más fényt kapok mint ezzel a compakt vacakkal

inkább a "hideg fény" miatt

az ilyen 250 Ft-os (azaz óccsó ) kategóriákkal már sokszor szívtam
( már vagy 6 - 8 névvel találkoztam )

és egyedül ezzel a Philips ketyerével vagyok először megelégedve
ami már kb. az 500-adik  órában lesz "nullszaldós" (ha addig kibírja)