[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 11., Cs, 20:14:49 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.02.11. 18:41:51 +1h-kor írta:

> Még szerencse, hogy ez nem olyan napi téma mint a hini, mert arra két
> orvos háromfélét mond :-)

nyugodt lehetsz, hogy erre is 3 félét mondanának, mert

pl. 2,5 évvel ezelőtt  a SOTE-n sem tanították a magyar orvosoknak
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Semmelweis Egyetem ˇ VIII. évfolyam 8. szám ˇ 2007. június 18.

A sziklamászóként sokféle megpróbáltatást átélt dr. Ágoston Viktor jelenleg
doktoranduszként idegtudományokkal foglalkozik dr. Nagy Zoltán professzor
mellett. A PhD-fokozat megszerzése után magáncégnél helyezkedik el, de
szeretne a sporttal, utazással összefüggő orvosi kutatásaival kapcsolódni az
egyetemhez. Nagy álma, hogy majdan ne csak sürgősségi betegellátásból
szakvizsgázzon, hanem
!!!!!!!!!!
a Magyarországon még nem akkreditált búvár és hiperbár orvoslásból is.
!!!!!!!!!

www.ujsag.sote.hu/se200708/20070821.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a háziorvosok szakfolyóirata sem tartalmazza, tehát a háziorvosom sem
tud(hatna) róla
hivatalosan, ha egyáltalán felvetném neki

tehát 1 : 1 az arány,  én, a beteg  vagyok az egyik, és a búvárorvos Göbk Anna
a másik,
orvosszakértő sincs rajta kívül, tehát  csak a  HIT és a VAK BIZALOM kellene
hozzá

mondjuk 5000 Ft-ért megvizsgáltat(hat)om magamat ezzel a búvárorvossal, de
ahhoz
"rá kell készülnöm", hogy  rákérdezzek a most utánaolvasottakra is, mert a
búvárorvos
cégének a bevételszerző érdeke miatt a "független véleményalkotást" akár meg
is
kérdőjelezhetném

.