[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlito

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Feb. 12., P, 12:44:52 CET

Szervusz Vajk!

> Kinek mi a velemenye arrol, hogy aljzatkiegyenlitore nem szabad svedpadlot
> ragasztani, mert ahogy a fa mozog, csavarodik, feltepi a ragasztast?

Ez tömör homogén fa?

> Azt mondta most nekem a gyarto szakertoje, hogy masfel meternel hosszabb
> darabokbol allo padlot nem szabad raragasztani ketkomponensu pur

Nekik elhinném. A konyhai munkapultunk tölgyfa asztalból van, ami
hossztoldásmentes táblásított lap olyan 17*3,5 centi keresztmetszetű
deszkákból. Hossza 140 cm. Le volt ragasztva a falazott lábakra,
föltépte a fölső téglasort olyan 1 mm magasra emelve. Nyilván a padló
nincs ilyen mereven összerakva, meg valószínűleg keskenyebb darabokból
van, kevésbé veszélyes, de akkor is. Nagy gond lenne másfél méteres
darabokra korlátozni a lerakást?

szia: Balázs