[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlito

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 12., P, 12:56:47 CET

hat igen. gondolhatnam, hogy ha szerinte az o termeket felszedi, akkor az o termeke szar.

valojaban viszont ezek a "szakertok" kereskedok elsosorban. tehat komoly esely van ra, hogy azert csinalja, hogy megijedjek, es a dragabb termeket vegyem meg tole.

raadasul a dragabb attol dragabb, hogy tobb benne a mugyanta, amitol kemenyebb lesz, meg gyorsabban kot. raerni raerek, nem hajt a tatar mint a hataridos kivitelezot, a padlo alatt a kemenyseg meg szerintem nem erdekes ugy, mint egy padloszonyeg+gorgosszek eseten.

amugy a fa az szaliranyra merolegesen mozog legtobbet.

vajk