[Epitesz-barkacs] oldobod magad Re: AirSep O2

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Feb. 12., P, 20:24:55 CET

vajk fekete írta 12 Feb 2010  19:14 levelében:
> valamit felreertesz. tokmindegy mennyi O2 van benne. lehetne 80%-is, az is
> jo lenne. a lenyeg, hogy mi a tobbi? mergezo, nem mergezo, tudjuk-e
> egyaltalan hogy mi, stb.
Nem hiszem, hogy külön technológiával gyártanák az orvosi és a többi
gázt. Ha pedig ugyannanak a technológiának az eredménye, akkor a
kísérő gázok is ugyanazok.
Még azt is el tudom képzelni, hogy az orvosit úgy "hígítják" valami
inert gázzal (pl. nitrogén), csak az eltérő összetétel kedvéért.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu