[Epitesz-barkacs] oldobod magad Re: AirSep O2

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 12., P, 20:27:38 CET

en meg biztos vagyok benne, hogy az orvosi az az, amire garancia van, hogy a kiserogaz elettanilag nem karos. az elelmiszeriparinal nincs ilyen. lehet hogy abban is csak nitrogen van mellette, de nem lehet tudni.

olyan ez, mint az etkezesi citromsavban kevesebb a citromsav mint a technikaiban vagy az analitikaiban, de nagy mennyiseget az analitikaibol sem ennek meg.

vajk