[Epitesz-barkacs] oldobod magad Re: AirSep O2

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Feb. 12., P, 21:02:57 CET

Hali!

Azért az az amputálásos dolog elgondolkodtatott. (tudom, nagyképü
kijelentés)
Nem tudom a konkrét okát a cukorbetegeknél az amputálásnak, mármint hogy mi
is okozza közvetlenül a bajt, de az érszükület miatti csonkolásokat lazán
meg lehet előzni  sonoterápiával. Ez hanghullámok segítségével 30 nap alatt
eltávolítja az érfalakról a lerakódásokat.
Érdemes rákeresni a neten.

Misi