[Epitesz-barkacs] oldobod magad Re: AirSep O2

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 12., P, 21:17:41 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.02.12. 19:14:00-kor írta:

> valamit felreertesz. tokmindegy mennyi O2 van benne. lehetne 80%-is, az is
> jo lenne. a lenyeg, hogy mi a tobbi? mergezo, nem mergezo, tudjuk-e
> egyaltalan hogy mi, stb.

a "Ph. EUR"  -ban van benne, most kerestem rá

http://www.mhra.gov.uk/home/groups/l-unit1/documents/websiteresources/con20253
93.pdf

nekem az nem tetszik, hogy neurológus, stb orvos nem írhat fel ilyet, csak
tüdőgyógyász, és az is csak a dohányosnak

*********************
ISO: 04 03 18 06 03 - Oxigénkoncentrátorok

Indikáció: Krónikus obstructiv légúti betegség

Felírási jogosultság: Országos Korányi TBC és Pulmonológiai Intézet
szakorvosa, megyei pulmonológus szakfőorvos, tüdőgondozó intézet főorvosa az
Országos Korányi TBC és Pulmonológiai Intézet szakorvosának javaslatára,
pulmonológiai osztály osztályvezető főorvosa és pulmonológiai szakrendelés
vezető orvosa az Országos Korányi TBC és Pulmonológiai Intézet szakorvosának
javaslatára
http://www.ogyi.hu/gyogyszeradatbazis/index.php?action=show_details&item=29659